Zapytanie ofertowe

W związku z realizacją projektu pn. „Rozbudowa Wirtualnego Centrum Kultury eŚwiatowid.pl – stworzenie społecznościowego portalu kulturalnego” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 CSE "Światowid" zaprasza do składania ofert.

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu zaprasza do składania ofert na opracowanie dokumentacji przetargowej w celu wyłonienia inwestora zastępczego na potrzeby ww. projektu.

1. Zakres zamówienia a) Usługa opracowania dokumentacji przetargowej pełniona będzie w związku z planowanym wyłonieniem wykonawcy usługi w zakresie pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla ww. zadania. Inwestor zastępczy wyłoniony zostanie w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Podstawowymi obowiązkami inwestora zastępczego będzie przygotowanie i przeprowadzenie przetargu na zakup sprzętu, oprogramowania, licencji oraz budowę portalu, jego wdrożenie i testowanie. b) Ocena ekspercka (pod względem merytorycznym) ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inwestora zastępczego. c) Zakres merytoryczny usługi:

Usługa obejmuje opracowanie dokumentacji przetargowej w zakresie: ·         merytorycznym – tj. opracowanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu nieograniczonego na wyłonienie inwestora zastępczego dla realizacji zadania; ·         formalnym – tj. opracowanie dokumentacji proceduralnej niezbędnej do przeprowadzenia przez inwestora postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (w tym w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tzw. SIWZ obejmującego wszystkie elementy wymagane ustawą – Prawo zamówień publicznych, ogłoszenia o zamówieni u publicznym). ·         Pisemne oszacowanie wartości zamówienia na usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla przedmiotowego zadania. ·         Ocena ekspercka (pod względem merytorycznym) ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inwestora zastępczego.

UWAGA: Dokumentacja przetargowa, zarówno w części merytorycznej, jak i formalnej, musi być zgodna z wymaganiami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 25.06.2010r. Dz. U. Nr 113, poz. 759) oraz prawa wspólnotowego w zakresie udzielania zamówień publicznych.  

2. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie w części dotyczącej opracowania dokumentacji przetargowej oraz oszacowania wartości zamówienia zrealizowane zostało do 28 stycznia 2011 roku. Termin realizacji zamówienia w części dotyczącej oceny eksperckiej ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia na pełnienie funkcji inwestora zastępczego uzależniona będzie od realizacji ww. postępowania, jednak Zamawiający przewiduje, że ww. przetarg odbędzie się w I kwartale 2011 roku.

3. Wymagania wobec wykonawcy Od potencjalnych wykonawców Zamawiający wymaga doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług, tj. wykonania dokumentacji przetargowej na potrzeby co najmniej jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę. Na potwierdzenie spełniania ww. wymogu oferent ma obowiązek dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w ww. zakresie.

4. Wynagrodzenie i warunki płatności a)     W ofercie należy podać stawkę wynagrodzenia ryczałtowego (netto i brutto) za świadczenie ww. usługi w złotych polskich (PLN). b)     Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku). c)      Warunkiem wystawienia faktury VAT (rachunku) jest protokolarne przekazanie dokumentacji przetargowej, o której mowa w pkt. 1.

5. Miejsce i termin składania ofert Oferty w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu należy składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie (pokój nr 31, I piętro) w terminie do 14.01.2010r. do godz. 12.00.

6. Dodatkowe informacje a) W celu uzyskania oferty najkorzystniejszej ekonomicznie i jakościowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji z oferentami. b) Złożenie oferty nie gwarantuje zawarcia umowy. c) Do niniejszego zapytania ofertowego stosuje się art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz prawo wspólnotowe w zakresie zamówień o wartości poniżej 14.000 euro.

6. Kontakt a) dane Zamawiającego:

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID Pl. Kazimierza Jagiellończyka 1 82-300 ElblągTel. 55/611-20-50, fax: 55/611-20-60 b) wszelkie pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy zgłaszać do sekretariatu CSE ŚWIATOWID (pokój nr 31) lub faxem pod nr 55/611-20-60.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego.

 

Zobacz również

Zapisz się do newslettera